Subject: FW: IP7656 Kuusikaia elektriliitumise kooskõlastus
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Jul 2025 15:56:21 +0300

Tere

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/25/8918-1

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Timo Rasmus Siitan <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 2, 2025 1:26 PM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: Re: IP7656 Kuusikaia elektriliitumise kooskõlastus

Tere,

Saadan teile parandatud failide kogu.

Lugupidamisega

Timo Rasmus Siitan

Projekteerija

AS KH Energia-Konsult

M: 509 9726

khenergia.ee

  _____

From: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 27, 2025 4:28 PM
To: Timo Rasmus Siitan <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: IP7656 Kuusikaia elektriliitumise kooskõlastus

HOIATUS: See e-kiri pärineb väljastpoolt ettevõtet. Ära ava linke ega 
manuseid, kui ei ole kindel, et saatja ja e-posti sisu on ohutu.

Tere

Jah, see on sobiv.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Timo Rasmus Siitan <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 27, 2025 10:52 AM
To: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: IP7656 Kuusikaia elektriliitumise kooskõlastus

Arutasin teemat meie majas oleva puurimistehnikuga ning see oli tõesti 
põhjusetult suureks kerkinud. Tehniku juhiste järgi tõstsin kaabli veidi 
kõrgemale ja muutsin joonisel kaeviku realistlikumaks. Siiski jääb kaeviku 
äär teekattest 2,2 meetri kaugusele. Kas see on sobiv kaugus?

Lugupidamisega

Timo Rasmus Siitan

Projekteerija

AS KH Energia-Konsult

M: 509 9726

khenergia.ee

  _____

From: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 25, 2025 4:29 PM
To: Timo Rasmus Siitan <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: IP7656 Kuusikaia elektriliitumise kooskõlastus

HOIATUS: See e-kiri pärineb väljastpoolt ettevõtet. Ära ava linke ega 
manuseid, kui ei ole kindel, et saatja ja e-posti sisu on ohutu.

Tere

Kas puurimise vastuvõtukaevikuks on tingimata vajalik rajada ~4 m pikkune 
kaevik ning lühemat kaevikut pole võimalik rajada?

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Timo Rasmus Siitan <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 25, 2025 11:10 AM
To: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: IP7656 Kuusikaia elektriliitumise kooskõlastus

Tere!

Olen aru saanud, et liitumiskilbi minimaalne kaugus teekattest on 3 meetrit 
ning sellega olen ka arvestanud. Kilp asub juba keset liituja hoovi ning 
kaeviku nihutamine viiks selle veelgi rohkem hoovi keskele. Kas oleks piisav 
kavandada kaevik täielikult liituja maa piiridesse?

Lugupidamisega

Timo Rasmus Siitan

Projekteerija

AS KH Energia-Konsult

M: 509 9726

khenergia.ee

  _____

From: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 18, 2025 2:24 PM
To: Timo Rasmus Siitan <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: IP7656 Kuusikaia elektriliitumise kooskõlastus

HOIATUS: See e-kiri pärineb väljastpoolt ettevõtet. Ära ava linke ega 
manuseid, kui ei ole kindel, et saatja ja e-posti sisu on ohutu.

Tere

Edastan tähelepanekud Loksa linna Kuusikaia kinnistu elektriliitumise 
projektile riigitee nr 11280 Loksa-Viinistu tee km 9,22 teemaal ja tee 
kaitsevööndis.

1.	Asendiplaanilt mõõdetuna jääb hetkel puurimise vastuvõtu kaevik riigitee 
kattest mitte nõuetekohasele kaugusele. Palun kavandada puurimiskaevik 
väiksem, et oleks tagatud nõuetekohane vahekaugus riigitee kattest (min 3 
m).
2.	Asendiplaanil ei kajastu endiselt kaevikute kaugust riigitee kattest. 
Palun täiendada.
3.	Lõike A-A joonisel eristada maapinna kontuuris sõidutee osa haljasalast.
4.	IKÕ plaani tingmärkidesse lisada ka projekteeritud tarbijatoru (450N) ja 
Lepa kinnistul olevad puud geodeetiliselt alusplaanilt on jäänud rohelise 
värvusega. Palun korrigeerida.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Timo Rasmus Siitan <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 18, 2025 12:18 PM
To: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: IP7656 Kuusikaia elektriliitumise kooskõlastus

Tere!

Siin on parandustega variant.

Lugupidamisega

Timo Rasmus Siitan

Projekteerija

AS KH Energia-Konsult

M: 509 9726

khenergia.ee

  _____

From: Annika Matson < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Friday, June 13, 2025 5:02 PM
To: Timo Rasmus Siitan < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: RE: IP7656 Kuusikaia elektriliitumise kooskõlastus

HOIATUS: See e-kiri pärineb väljastpoolt ettevõtet. Ära ava linke ega 
manuseid, kui ei ole kindel, et saatja ja e-posti sisu on ohutu.

Tere

Edastan tähelepanekud Loksa linna Kuusikaia kinnistu elektriliitumise 
projektile riigitee nr 11280 Loksa-Viinistu tee km 9,22 teemaal ja tee 
kaitsevööndis.

1.	Asendiplaanile märkida kaevikute kaugused riigitee kattest.
2.	Asendiplaanile märkida lõike A-A asukoht, et oleks kokkuviidav lõike 
joonisega.
3.	Lõike joonisel märkida kaevik arvestades varisemisnurgaga 1:1 (45˚).
4.	Korrigeerida seletuskirja punktis 2.2.2 kinnisel meetodil paigaldatava 
kaabli sügavust ristumisel teega. Ristumisel kõrvalmaanteega peab olema 
minimaalne paigaldussügavus 1,5 m.

5.	Projekteeritud liitumiskilbi isikliku kasutusõiguse (IKÕ) ala riigitee 
maaüksusel on samuti 1 m rajatise horisontaalprojektsioonist. Palun 
korrigeerida IKÕ ala riigitee maaüksusel.
6.	IKÕ plaanil pole vajalik kajastada siderajatise kõrgust (koormab 
põhjendamatult joonist).
7.	IKÕ plaanil kajastada olemasolevad tehnovõrgud ja geoaluse situatsioon 
neutraalse värvusega (hall / must).

8.        IKÕ plaani tingmärkidesse lisada kaitsetoru ja projekteeritud 
liitumiskilbi reaalset suurust tähistav tingmärk.

Kuna oleme muutnud veidi projekti kooskõlastamise tööprotsessi ning 
Transpordiameti maade osakond kooskõlastab projektile lisatud isikliku 
kasutusõiguse plaanid enne planeerimise osakonna poolt projektile 
kooskõlastuse väljastamist, siis võib IKÕ plaanile lisanduda veel märkusi.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Timo Rasmus Siitan < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 28, 2025 11:35 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: IP7656 Kuusikaia elektriliitumise kooskõlastus

Palume kooskõlastust madalpingeliitumisele Kuusikaia kinnistule. Vajalikud 
dokumendid on manuses.

Lugupidamisega

Timo Rasmus Siitan

Projekteerija

AS KH Energia-Konsult

M: 509 9726

khenergia.ee